به گزارش ایرنا، «سید علی آقازاده» شامگاه یکشنبه در جمع مردم روستای راوه از توابع شهرستان دلیجان افزود: آمریکا، کشورهای استکباری و برخی دولت‌های عرب در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی از راه‌های گوناگون از جمله نظامی، محاصره اقتصادی و تحریم‌ها تلاش کردند به این انقلاب آسیب وارد کنند.
وی خطاب به جوانان منطقه تاکید کرد: هدف دشمنان نظام از ایجاد مشکلات متعدد، مردم هستند تا ریشه کشور را سست کنند.
استاندار مرکزی مردم را صاحبان اصلی انقلاب عنوانکرد و ادامه داد: حفظ آرمان‌های انقلاب با ایستادگی مردم محقق می شود.
آقازاده گفت: روستای راوه دلیجان یک خطه تولید کننده است و ایجاد بستر برای ماندگاری مردم در این روستا وظیفه دولت است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای حل مشکلات این منطقه روستایی انجام شده، تصریح کرد: مسوولان باید برای رفع مشکلات باقیمانده نیز تلاش کنند.
استاندار مرکزی افزود: حوزه های اشتغال، راه، کارخانه سیمان، بهداشت، برق، گاز، اینترنت و آب شرب مهمترین مسایل روستای راوه است.
آقازاده ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی روستای راوه، به منظور احداث پنج کلاس جدید در مدرسه این روستا ۵۰ درصد اعتبار برای ساخت این کلاس‌ها را نوسازی مدارس استان و ۵۰ درصد باقیمانده را کارخانه سیمان این روستا بر عهده میگیرد.
وی با اشاره به مشکلات آب شرب روستای راوه گفت: تصفیه خانه این منطقه روستایی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
استاندار مرکزی تصریح کرد: به منظور تکمیل این تصفیه خانه سه میلیارد ریال تخصص پیدا می کند و پیش بینی می شود تا نیمه نخست سال آینده آب آشامیدنی سالم برای مردم روستا تامین شود.
آقازاده افزود: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تکمیل درمانگاه روستای راوه اختصاص می یابد و انتظار می رود تا نیمه اول سال آینده این واحد درمانی بهره برداری شود و یک پزشک مستقر به مردم روستا خدمات ارایه دهد.
وی ادامه داد: راه مواصلاتی راوه تا ابراهیم آباد در مسیر شهر جدید امیرکبیر به مسافت ۱۸ کیلومتر با مشکلاتی مواجه است و شرایط سخت اعتباری دولت به تنهایی نمی تواند این مشکلات را حل کند.
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر در کارخانه سیمان مشغول به کار هستند، گفت: ۱۳۰ نفر از نیروی کار این واحد از افراد بومی روستای راوه هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: راهپیمایی امسال به دلیل شرایط حساس کشور و تحریم های دشمنان نظام از اهمیت بسیاری برخوردار است.
استاندار مرکزی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی علاوه بر انتخاب یک نماینده، پیام مهمی برای استکبار جهانی دارد.
آقازاده اظهار داشت: هر زمان حضور مردم در صحنه پررنگ باشد فشار آمریکا بر مردم نیز کمتر می شود.
وی گفت: مردم در انتخاب اصلح باید کلام امام‌خمینی و سخنان مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.