آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: شهید سلیمانی و دیگر فرماندهان شهید دفاع مقدس و مدافعان حرم در هیچ دانشگاه نظامی تحصیل نکردند اما با قدرت ایمان، تقوا و ولایت‌مداری اقدامات بزرگی در عملیات‌های نظامی انجام دادند که از عهده بسیاری از ارتش‌های قدرتمند جهان خارج است.

وی ادامه داد: اقدامات برجسته و موثر سردار سپهبد شهید سلیمانی در آزادسازی شهرهای مختلف کشور سوریه و عراق هیچ‌گاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود و جهان اسلام اکنون امنیت و اقتدار خود را مرهون زحمات بی‌دریغ این شهید والامقام می‌داند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی سودای فتح نیل تا فرات را در سر می‌پروراند اما طراحی‌ها و برنامه‌های شهید سلیمانی باعث شد که اسراییل جنایتکار در جنگ‌های مختلف ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و هشت روزه شکست‌های سنگینی را از جبهه مقاومت متحمل شود و پرونده این خواسته نابه‌جای اسراییلی‌ها برای همیشه بسته شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: اقدام شایسته جبهه مقاومت در حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در شهر بغداد که شب گذشته اتفاق افتاد ضرب شست رزمندگان اسلام بود که بازتاب رسانه‌ای بسیاری به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اراک اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی و در صدر آن‌ها استکبار جهانی گمان می‌کنند که با شهادت سردار سلیمانی پرچم جبهه مقاومت بر زمین می‌ماند، در صورتی که راه سترگ ایثار و مقاومت این سردار رشید اسلام و مجاهد خستگی‌ناپذیر در جبهه مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت بیشتر امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

وی بیان کرد: ولایت‌مداری و اخلاص در عمل از خصوصیات بارز سردار شهید سپهبد سلیمانی است که این سیره پاک و مطهر ایشان باید در تمامی لایه‌های مختلف جامعه به خصوص در حوزه مدیریت‌های اجرایی کشور نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و به‌خصوص کشور ایران ادامه خواهد داشت و جوانان غیور این مرز و بوم و جبهه مقاومت با قدرت اهداف والای این شهید راه اسلام و آزادی را دنبال می‌کنند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.