«محمد جواد قربانیان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تخلف این واحدهای صنفی مرتبط با 2 کالای برنج و روغن به عنوان کالای اساسی بوده است که ارزش تخلف این افراد بیش از 14 میلیارد ریال برآورد می شود.
وی ادامه داد: پرونده این 2 واحد صنفی متخلف در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تشکیل و برای رسیدگی و اعلام نظر قطعی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: نظارت بر توزیع مطلوب کالاهای اساسی و نظارت بر فروش فوق العاده واحدهای صنفی در سطح بازار رویکرد این معاونت است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به جدیت برخورد قانونی می شود.
قربانیان بیان کرد: 25 تیم ویژه بازرسی و نظارت در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان تشکیل شده و فعالیت این تیم ها از شنبه 14 اردیبهشت ماه جاری در نقاط مختلف استان به صورت شبانه روزی آغاز می شود.
وی افزود: برخورد قاطعانه با گرانفروشی، کم فروش و عدم درج قیمت و احتکار چهار اولویت اصلی تیم های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی یادآوری کرد: سامانه تلفنی 124 بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و یا احتکار را از این طریق اعلام کنند.
بیش از 70 هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت اقتصادی دارند.
3017/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.