به گزارش ایرنا، آیین استکبار ستیزی 13 آبان استان با توجه به رویکرد خصمانه و موضع گیری ها و تحریم های غیر منطقی رئیس جمهوری آمریکا در قبال انقلاب اسلامی ایران، با مشارکت آحاد مختلف جامعه از جمله، دانش آموزان، دانشجویان در میادین اصلی شهرها و روستاهای استان مرکزی برگزار شد.
مردم مومن و انقلابی شهرستان اراک نیز از ساعات اولیه روز جاری در مصلی بیت المقدس این شهر تجمع کرده بودند و دختران و پسران دانش آموز نیز با در دست داشتن دست نوشته های مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل از خیایان های اطراف خود را به محل برگزاری یوم الله 13 آبان ماه رساندند.
مردم انقلابی شهرستان اراک به خصوص دانش آموزان این شهر با سردادن شعارهایی همچون ' مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل'، ' فشار و زور و تهدید این منطق آمریکاست' ، ' تحریم و ظلم و ستم، سه حربه آمریکاست'، 'جنایت منطقه زیر سرآمریکاست - کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست، 'ای رهبر آزاده آماده ایم آماده' و 'دست خدا بر سرماست خامنه ای رهبر ماست' خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.
سخنران آیین یوم الله 13 آبان شهر اراک، حجت الاسلام و المسلمین «کاظم سپاسی» رئیس حوزه های علمیه استان مرکزی بود که پس از سخنان وی، قطعنامه سراسری در هشت بند با رویکرد انزجار طلبی و استکبار ستیزی ملت قهرمان و بیدار ایران از رفتارهای فریبکارانه دشمنان مستکبر قرائت شد.
در ادامه این قطعنامه عنوان شده است: استکبارستیزی از مهم ترین شاخصه های انقلاب اسلامی و نزاع بین اسلام و کفر است که هرگز محدود به زمان خاصی نیست و همچنان با عمل به وظیفه دینی و انقلابی مبارزه تا نابودی کامل نظام سلطه و خوی استکباری دولت سلطه جو و استعمارگر آمریکا به عنوان کامل ترین مصداق استکبار ادامه خواهد یافت.
در ادامه این قطعنامه عنوان شده است: خروج عهدشکنانه آمریکا از برجام و تشدید سیاست های خصمانه سردمداران جنایت و ظلم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از عمق دشمنی آنان دارد و در این رابطه با تبعیت از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه اتحاد توطئه دشمنان را در هم می شکسته و اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه حل مشکلات کشور و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی با قوت دنبال می شود.
یوم الله 13 آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید امام راحل در سال 43، گرامیداشت یاد و خاطر دانش آموزانی که در سال 57 به دست نیروهای ساواک به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.