«ابراهیم نصیری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: «محسن سیاری» و «مرتضی عابدی» در رشته بسکتبال با ویلچر تیم ملی را در مسابقات پارآسیایی جاکارتا همراهی می کنند.
وی ادامه داد: «عیسی زیرایی» در رشته والیبال نشسته، «محسن مجیدی» در رشته دو و میدانی(پرتاب دیسک) و «هاشم رستگاری» دو و میدانی(رشته 100 متر) دیگر ورزشکاران این استان هستند که در مسابقات پارآسیایی جاکارتا حضور دارند.
رئیس هیات ورزش های جانبازارن و معلولان استان مرکزی بیان کرد: مسابقات پارآسیایی از 15 مهرماه جاری همزمان با هفتم اکتبر 2018در جاکارتا اندونزی آغاز و 2 هفته نیز به طول می انجامد.
وی اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی استان مرکزی از آمادگی کامل برخوردار هستند و به گفته مربیان تیم های مختلف ملی این ورزشکاران در تمرینات اردوها موفق عمل کرده اند.
نصیری اضافه کرد: استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در همه رشته های ورزشی این بخش یک یا 2 ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور دارند.
400 ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.