به گزارش ایرنا، در این مراسم که مسئولان لشگری و کشوری و جمعی از مردم و خانواده های معظم شهدا، حضور داشتند امام جمعه بهشهر گفت: شهدا برگزیدگان خداوند هستند که حیات جاودانه داشته و باید صبر و ایستادگی را از آنان بیاموزیم.
حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: شهدا با شناختن هدف و انتخاب جهت خود برای رسیدن به هدف در مسیری که انتخاب کردند گام گذاشتند و با شهادت در راه خدا، زندگی سعادتمندانه برای خود انتخاب کردند.
وی اظهار کرد: تسلیم بودن شهدا در برابر خداوند، گوش به فرمان امام و ولی امر خود بودن و مقابله جدی با استکبار از ویژگی های مهم شهدا بود که در ادامه راه شهدا ما موظف به رعایت این ویژگی ها هستیم.
امام جمعه بهشهر گفت: منطقه هزارجریب شرق مازندران با اهدای 265 شهید به انقلاب و نظام دین ادا کرده است و نباید از محرومیت رنج ببرد و نباید همچنان مشکل آب، راه و جاده داشته باشد و لذا مسئولان باید با دقت نظر بیشتری برای رفع مشکلات مردم این منطقه وارد عمل شوند.
مسئول بسیج سازندگی استان مازندران هم در سخنانی اظهار کرد: شهدا انسان هایی ارزشی بودند که برای دفاع از ارزش ها از هیچ تلاش فروگذار نبودند و برگزاری یادواره ها هشدار و بیدارباشی برای ما در ادامه راه این شهدا است.
محمدرضا شریعتی گفت: شهدا با ولایتمداری، یقین و بصیرت راه خود را انتخاب کرده و قدم در راه جبهه ها و دفاع از آب و خاک گذاشتند و اکنون در ادامه راه شهدا همه ما باید بر آرمان های امام و شهدا و رهبری ثابت قدم باشم.
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.