سعید آرام روز دو شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود : نوروز گذشته 22 پایگاه همیار سلامت در استان مستقر بود که امسال با توجه به پیش بینی افزایش مسافر و ارائه خدمات مناسب ، سه پایگاه دیگر اضافه شده است.
وی با بیان اینکه 6 پایگاه در محورهای مواصلاتی مازندران با استان های همجوار مستقر شده اند ، بیان کرد : تمامی پایگاهها از 8 صبح تا 8 شب به مسافرین خدمات ارائه می کنند .
مدیرکل بهزیستی مازندران وظیفه این پایگاهها را آگاهسازی مراجعین نسبت به مهارت های زندگی و آسیب های اجتماعی با حضور مشاوران و ارائه بروشور و کتابچه راهنما مسائل اجتماعی و همچنین خدمات اورژانس اجتماعی اعلام کرد.
آرام گفت : تمامی پایگاهها تا پایان ایام نوروز در 13 فروردین 97 در سراسر استان فعالند تا خدمات لازم را به مردم و مسافران ارائه دهند.
** خط 123 آماده ارائه خدمات 24 ساعته در ایام نوروز
مدیرکل بهزیستی همچنین گفت که سامانه اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران با شماره تماس 123، در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات است .
وی با اشاره به اینکه تمامی 18 پایگاه اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران هم در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند ، افزود : 2 پایگاه سطح یک استان در ساری و نوشهر شبانه روزی فعال و باقی پایگاهها به صورت کشیک 24 ساعته در حالت آماده باش هستند .
آرام همچنین گفت که با توجه به حساسیت موضوع ارائه خدمات سلامت روان و سفر میلیونی مسافران و گردشگران به مازندرن در تعطیلات نوروزی ، تمامی ادارات و اداره کل بهزیستی در تعطیلات نوروزی به صورت کشیک فعال خواهند بود و تعطیل نخواهند بود .
مازندران حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد و از این تعداد 240 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که بیش از 50 هزار نفر را معلولان جسمی حرکتی تشکیل می دهند .
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.