دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:نداشتن امنیت شغلی نیروی کار و داستان خصوصی سازی شرکت ها و صنایع بزرگ مازندران از مهمترین مشکلات کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، نصرالله دریابیگی، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر مازندران اظهار کرد: مشکلات معیشتی در بین کارگران فراوان است و باید در انعکاس این مشکلات از جامعه کارگری که از افراد ساده، سالم، بی ریا، تلاش گر و سخت کوش هستند تلاش و از آنان حمایت شود.

وی افزود: صاحبان اصلی خانه کارگر و تشکیلات بازنشستگی، کارگران هستند و با تمام تلاش برای بدست آوردن حق و حقوق این افراد تلاش می کنیم.

این مسوول با اعلام اینکه رسانه خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر، به عنوان یک رسانه بی طرف، با تمام توان در خدمت کار و کارگر است؛ ادامه داد: فرامرز درخشنده، سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر مازندران، دارای صداقت فراوان در کار و قلم توانمند بود و متواضعانه امانتداری کرد و تلاش بسیاری را در احقاق حقوق کارگران انجام داد که در ادامه راه ایشان، همه ما وظیفه سنگینی برعهده داریم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: باید با فکر و راه درست برای رزق و روزی حلال، تلاش کنید و پول حلال به دست آورید.

دریابیگی ادامه داد: نداشتن امنیت شغلی نیروی کار و داستان خصوصی سازی شرکت ها و صنایع بزرگ مازندران همچون چیت سازی و چوب و کاغذ از مشکلات کارگران است.

وی گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال از مهمترین وظایف ما است و باید در انعکاس مشکلات تولید، کار، بازنشستگان، جوانان و بیکاری تلاش کنیم.

این مسئول افزود: همه ما در برابر کارگران مسئول هستیم و شما خبرنگاران مسئولیت بیشتری دارید و باید صدای حق طلبانه مظلومان را به گوش مردم و مسوولان برسانید و اطلاع رسانی دقیق و کامل در این بخش انجام دهید.

دریابیگی بیان داشت: امروز باید با توان بیشتری تلاش کنیم و با حفظ حرمت، صدای حق طلبانه جامعه کارگری در خصوص کار، امنیت شغلی، اشتغال و کار مناسب را به گوش جامعه و مسئولان برسانیم و به رسالت خود عمل کنیم.

در ادامه این نشست، سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر مازندران  گفت: توجه به مشکلات و دغدغه های کارگری مهمترین رسالتی است که ما بر عهده داریم و باید براساس این رسالت با تمام توان حرکت کنیم.

محمد درخشنده افزود: همه ما از مجموعه کارگری جامعه هستیم و باید با تمام سعی و تلاش برای این مجموعه تلاش کنیم تا حقی ضایع نشود.

وی گفت: همه ما از بدنه این انقلاب هستیم و باید حل مسائل و مشکلات کارگری و توجه به دردها و آلام این قشر از جامعه در دستور کار ما باشد تا اعمال ما و قلم زدن و قلم زدن ما در این راه پرمخاطه عرصه خبر و خبرنگاری، مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.