سید خالق سجادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارگروه پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی با تمام توان برای ایجاد آرامش در فضای انتخاباتی و جلوگیری از بروز هر نوع تخلف وارد عمل شده است و با متخلفان در این حوزه براساس قانون برخورد می شود.
وی افزود: سد معبر، آلودگی صوتی و ایجاد مشکل برای تردد از جمله تخلفاتی است که کاندیداها باید به این مسائل توجه داشته باشند که در صورت مشاهده پس از دادن تذکر، موارد خلاف قانون جمع آوری و برابر قوانین با افراد برخورد می شود.
فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه نقاط مختلف شهری برای نصب پوستر کاندیداهای شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است، یادآور شد: کاندیداها موظف به نصب پوستر و بنر در همین نقاط و در جلوی ستاد خود هستند و از برافراشتن بنر در نقاط مختلف دیگر شهر و همچنین نصب پوستر بر در و دیوار شهر جدا' خوددداری کنند.
سجادی با اشاره به فضاسازی برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در سطح شهر گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری هم فضای تبلیغاتی در سطح شهر برای تبلیغات و معرفی نامزدهای ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان دولت و شهرداری حق تبلیغات له یا علیه کاندیدای را در ساعات اداری ندارند، افزود: این افراد در خارج از ساعت اداری، مجاز به تبلیغات هستند اما استفاده از امکانات دولتی و شهرداری برای تبلیغات خلاف قانون است و برخورد می شود.
فرماندار بهشهر گفت: با آغاز رسمی تبلیغات شورای اسلامی شهر بهشهر قالب نامزدها و کاندیداهای انتخاباتی همکاری خوبی در برگزاری تبلیغات داشتند و محدود نامزدهایی در فضای شهری تخلفات مشهودی مرتکب شدند که از سوی کمیته امحا و ستاد پیشگیری از بنرها جمع آوری و اخطار داده شد و انتظار داریم در فرصت باقی مانده تا پایان انتخابات، همه کاندیداها و طرفداران آنها در راستای قانون عمل کرده و با ایجاد نظم در فضای انتخاباتی، انتخابات خوب با حضور حداکثری داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، 305 صندوق اخذ رأی در 283 شعبه برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهشهر در نظر گرفته شده است.
29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.