علی نوبخت شنبه شب در جمع دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با موضوع انتخابات و سلامت در امتداد امید، در ساری افزود: خدمات بی نظیر دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان، انتخاب روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم را آسان کرده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران در سال های 89 تا 92 برای تامین هزینه های دارو و درمان خود، خانه وزندگی خود را می فروختند و به نتیجه درمانی مطلوب هم نمی رسیدند، گفت: این درحالی است که با اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید، اکنون روستاییان کمتر از 3 درصد و شهری ها حدود شش درصد از هزینه درمان در بیمارستان های دولتی را می پردازند که این رقم نیز برای برخی ها به صفر می رسد.
وی با بیان اینکه هر چند کمبود اعتبار سبب تاخیر در پرداخت حق و حقوق کادرهای بیمارستان ها و بیمه ها شده است، گفت: مجلس با تصویب هشت هزار میلیارد تومان بر پرداخت طلبکاری های سازمان های بیمه گر و حق و حقوق پرستاران و پزشکان تاکید کرده است.
وی گفت: امروز مردم در وضعیت مطلوبی در زمینه برخورداری از بهداشت، درمان، دارو و تجهیزات پزشکی قرار دارند.
نوبخت تصریح کرد: امروز دیگر شاهد بازارگرمی دارو و تجهیزات پزشکی در خیابان ها نیستیم و علاوه بر وجود انواع داروهای کمیاب ، قیمت دارو و تجهیزات پزشکی نیز کاهش یافته است.
وی با تشریح موفقیت های حوزه بهداشت و در مان در دولت یازدهم گفت: دولت تدبیر و امید روحانی در شرایطی که مقدار و قیمت نفت به حداقل رسیده بود، تحریم ها شدت داشت، تورم 40 درصد و رشد اقتصادی کشور منفی حدود شش درصد بوده است، دولت را تحویل گرفت.
وی گفت: امروز با تدبیر دولتمردان، بویژه تیم موفق دیپلماسی، علاوه بر چرخش سانتریفیوژها و به رسمیت شناخته شدن فعالیت های هسته ای ، رشد اقتصادی به هشت درصد رسیده، تورم تک رقمی و ثبات و آرامش اقتصادی در کشور حاکم شده و در چنین شرایطی، انتخاب یک نامزد از بین شش نامزد بسیار آسان است.
وی با بیان اینکه سیاست خارجی کشور در این چهار سال با اذن مقام معظم رهبری صورت گرفته است، گفت: انحلال سازمان برنامه و بودجه به عنوان مغز یک کشور در دولت های نهم و دهم و حضور افرادی از همان دولت در ستادهای برخی از رقبای روحانی، تکلیف برای انتخاب را مشخص کرده است.
وی با انتقاد از اینکه عوام فریبی هم حدی دارد، گفت: جریان فساد های اقتصادی و حقوق های نامتعارف از دولت های نهم ودهم شکل گرفت و این دولت توانست جلوگیری کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مظهر حاکمیت ملی است که هر شخصی با تصمیم و اختیار خود، از حق رای خویش استفاده می کند.
وی با بیان اینکه در انتخابات 29 اردیبهشت امسال همه باید با اقتدار وارد صحنه شویم، بیان داشت: آرایش سیاسی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بخ گونه ای است که انتخاب نامزد اصلح در بین شش نفر به آسانی قابل تشخیص است.
وی بر لزوم وفاق و اتحاد مردم و حضور حداکثری در صحنه انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: هر چند برای رسیدن به موفقیت های رضایتبخش در تمام حوزه های توسعه ای و معیشتی مردم کشور فاصله داریم اما بدانید با تداوم کار این دولت، به خواسته های خودمان و آرمان های انقلاب می رسیم.
به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حمایت از روحانی قرائت و جلسه پرسش و پاسخ با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** تنظیم کننده:سید محسن حسن نیا ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
6990/1899/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.