رئیس گروه امور مسافری شرکت راه آهن شمال کشور، گفت: به دلیل افزایش حجم مسافران نوروزی دو سالن با ظرفیت 54 نفر به قطار ساری- تهران اضافه شد.

عیسی احمدی در گفت و گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به افزایش حجم مسافران ریلی ، اظهار داشت: جهت تسهیل در روند جابجایی مسافران ،یک سالن با ظرفیت 54 نفره به قطار مسافربری تهران ساری و باالعکس افزوده شده است.

وی افزود: این رام ویژه  از تاریخ 10 فروردین ماه تا 15 فرودین به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند.

رئیس گروه امور مسافری شرکت راه آهن شمال کشور ، گفت: به جهت افزایش مسافران نوروزی سالن 54 نفره دیگر در روزهای 13 و 14 فرودین به مدت دو روز به قطار مسافر بری ساری –تهران و تهران - ساری افزوده شده است.

احمدی افزود: از ابتدای طرح نوروز تا روز گذشته 4 هزار و 120 نفر با قطار مسافری شمال کشور جابجا شدند  که از این تعداد بیشترین مسافرمربوط به قطار ساری- مشهد بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر2 هزار نیرو در راه آن شما کشور مشغول فعالیت هستند  و روزانه 8 تا 9 رامپ قطار مسافری از طریق راه ریلی مسافر جابجا می کند.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر تردد قطار ساری به تهران روزانه و ساری به مشهد هفته ای سه روز انجام می گیرد از استقرار 22 ایستگاه  با 14 رامپ قطار در سطح استان خبر داد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.