محسن نریمان شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع در هتل میزبان بابلسر خطاب به مهمانان خارجی حاضر در این مراسم افزود : کشور ما همین است که شما در این چند روز مشاهده کردید و به راحتی در بازارهای آن خرید کرده و از امنیت و آرامش این کشور لذات برده اید.
وی گفت : ایران امن ترین کشور در خارومیانه و جهان است اما متاسفانه غربی ها با قدرت رسانه ای خود در حال نا امن جلوه دادن ایران هستند.
نریمان اظهار داشت: این کنفرانس ها معمولا در تهران برگزار می شود و بسیار خوشحالیم که این کنفرانس علمی در استان مازندران برگزار شد و امیدواریم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشد.
وی افزود : آن چیزی که برای ما مهم است پسا کنفرانس است یعنی اینکه با این همایش ها بتوانیم با به کارگیری نتایج و محصولات علمی این کنفرانس ها ، زمینه رشد و توسعه کشوررا فراهم کنیم.
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع روز گذشته با حضور 30 شرکت کننده خارجی از 10 کشور جهان و استادان دانشگاه ، پژوهشگران ، صنعتگران و مدیران علمی کشور آغاز به کار کرد .
در 2 روز برگزاری این کنفرانس در هتل میزبان بابلسر 180 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه شد که 80 عنوان مقاله از این تعداد خارجی بود و قرار است پنج مقاله در مجلات معتبر بین المللی منتشر شود.
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع به میزبانی دانشگاه علوم و فنون مازندران و با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع کشور برگزار شد.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.