به گزارش خبرگزاری مهر، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات این طرح در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد.

وی افزود: انجام گشت‌های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از اهم اهداف این طرح است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراکز نگهداری کالاها از قبیل انبارها و سردخانه‌ها مورد رصد نظارتی قرار می‌گیرند از آن دسته از صاحبان انبارها که تاکنون مبادرت به ثبت انبار خود در سامانه جامعه انبارها نکرده اند خواست هر چه زودتر نسبت به ثبت انبار خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: در طرح ویژه نظارتی از کلیه امکانات و هم چنین توان برخی دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهد شد به گونه‌ای که حتی در ساعات غیراداری و ایام تعطیل بازرسان این سازمان در سطح بازار حضور خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به «پویش مردمی بدون قیمت نخریم» از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار، تقلب … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1343479
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.