به گزارش ایرنا، علی شادمان روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور افزود: این میزان اعتبار در مقایسه با سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد داشته ضمن اینکه نور در میان شهرستان های مازندران در زمینه اختصاص این اعتبار پیشتاز است.

وی ادامه داد: تخصیص این حجم اعتبار با توجه به شرایط تحریم بیانگر تلاش مسئولان برای شکوفایی این منطقه است.

فرماندار نور افزود: ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای گازرسانی بخش بلده و ۵۳ میلیارد تومان نیز برای تملک و احداث کمربندی شهر رویان به هندو مرز به طول ۲کیلومتر بیشترین اعتبارات ملی را به خود اختصاص داده اند.

وی خواستار تلاش و تغییر نگاه مسئولان برای شتاب بخشی در اجرای مصوبات و پروژه های عمرانی شد و اظهار داشت: با این رویکرد شاهد افزایش اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار نور همچنین بر لزوم ایجاد بستر لازم برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان برای شکوفایی و افزایش درآمد و اشتغالزایی تاکید کرد. 

شادمان  به برگزاری جشنواره تابستانه ساحل شاد در شهرستان اشاره کرد و افزود: پانزدهمین دوره این جشنواره در ساحل نور برپا می شود و این درحالی است که در کشور تنها در هفت استان و در مازندران نیز تنها در نور اجرا می شود.

وی مسابقات ورزشی ساحلی و  دریایی، اجرای نمایش در ساحل،آسمان و دریا به همراه مانور امداد و نجات و اجرای نمایش موسیقی و آواز بومی و محلی و نور افشانی از جمله برنامه های این جشنواره برشمرد.

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.