به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رازجویان دوشنبه شب در بازدید از این بندر در جمع مدیران آن افزود: باید با همدلی و وفاق برای توسعه بیشتر بندر، استفاده از ظرفیت ها و رشد و شکوفایی اقتصادی گام برداریم.
وی با اعلام اینکه بندرامیرآباد در بخش صادرات، واردات و ترانزیت کالا دارای رتبه مناسبی در شمال کشور است، گفت: باید از این ظرفیت برای توسعه استفاده کرد.
رازجویان از بندرامیراباد به عنوان تسهیل گر توسعه صادرات و ترانزیت کالا نام برد و با اشاره به عملیات اجرایی در بخش عمرانی و زیرساختی بندر، افزود: دولت برای زیرساخت بندر هزینه های فراوانی انجام داده است و همچنان برخی از راههای دسترسی با اعتبارات دولتی در حال انجام است تا از این ظرفیت استفاده و سرمایه گذارای در این منطقه تسهیل شود.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: با توجه به راه مواصلاتی بندر و قرار گرفتن در حاشیه روستاهای مختلف باید علائم هشدار دهنده در جاده وجود داشته باشد تا کامیون ها و تریلرها با خطر کمتری و با دقت تردد کنند و مردم دچار مزاحت نشوند.
رازجویان افزود: بندر امیراباد به جهت موقعیت و اتصال به راه آهن دارای موقعیت خوبی است و می تواند بخشی بیشتری از نیازمندی های استان های کشور از طریق استان مازندران ترانزیت شود.
7332‎/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.