رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: 970 حامی حمایت 165 یتیم نکا را برعهده دارند و ماهانه کمک رسانی به این افراد انجام می شود.

حسین بریمانی ورندی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این تعداد از حامی، ماهانه کمک به ایتام و افراد طرح محسنین را در شهرستان نکا برعهده دارند.

وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، اظهار کرد: در شهرستان نکا قریب به 970 حامی حمایت 165 یتیم و 38 خانواده محسنین را برعهده دارند و به صورت ماهیانه کمک مالی انجام می شود.

بریمانی در ادامه از توزیع 850 پاکت شیر پاستوریزه 1 لیتری بین 120 خانواده بیمار صعب العلاج و زمین گیر و فرزندان زیر 2 سال  تحت حمایت در سال 97 خبر داد.

 رئیس امداد نکا گفت : این شیرها با پیگیری های کارشناس اکرام ایتام این شهرستان، توسط یکی از خیرین به ارزش 3 میلیون و 825 هزار تومان در 5 دوره تهیه و بین خانواده های بیمار ، صعب العلاج ، زمین گیر و کودکان زیر 2 سال تحت حمایت توزیع گردید.

بریمانی ورندی گفت : حامیان طرح اکرام و محسنین می توانند با شماره گیری آنی  کد دستوری #0029*741* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر و دریافت شناسه از حوزه اکرام شهرستان نکا  کمک خود را مستقیما به حساب ایتام و فرزندان طرح محسنین  واریز نمایند.

وی افزود: همچنین در راستای سرکشی از خانواده های دانش آموزان نیازمند هم در هفته جاری از چهار خانواده سرکشی شد و 4 سبد کالا به ارزش کلی 600 هزار تومان اهدا و 630 هزار تومان کمک موردی پرداخت شد.

بریمانی ورندی گفت: همچنین جهت پرداخت بدهی یکی از خانواده 5 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.