رضا آریایی روز دوشنبه درنشست با خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه اختلافات داخلی خدمت رسانی به مردم را با کاستی روبرو می کند، افزود: معیار رضایت مندی از عملکرد مدیران برطرف شدن مشکلات و معضلات جامعه امروزی است که همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.
وی اظهارداشت: مسئولان و مدیران دستگاه ها اطلاعات لازم برای تصمیم گیری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را با همکاری رسانه ها تکمیل و جمع آوری کنند.
فرماندار بروجرد با اشاره به فرا رسیدن 17مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی بیان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و می توانند به راحتی کم و کاستی ها و مشکلات موجود در جامعه را برای مسئولان بازگو کنند.
آریایی خبرنگاری را حرفه ای سخت و استرس آور دانست و اضافه کرد: ایجاد اتحادیه های محلی خبرنگاری و انجام کارهای گروهی می توانند از مشکلات این شغل پراسترس بکاهد.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: مدیران و مسئولان باید درهر مقامی و مسئولیتی که فعالیت می کنند جوابگوی حوزه کاری و عملکرد خود باشند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: سد آبسرده با 37 درصد پیشرفت فیزیکی از طرح های اولویت دار بروجرد محسوب می شود که برای تکمیل کردن آن سه هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.
آریایی افزود: مردم با حضور در انتخابات اعضای شورای شهر را انتخاب کرده و امروز نیز توقع دارند که از میزان مشکلات شهری کاسته شود براین اساس اعضای شورای شهر بروجرد باید از دامن زدن به اختلافات پرهیز کنند.
وی اظهارداشت: اختلاف سلیقه اعضای شورای شهر نباید گسترده شود زیرا این مهم مشکلات شهری را افزایش خواهد داد.
فرماندار بروجرد با اشاره به عظیم خودرو و شرکت سیلیس افزود: این 2 واحد تولیدی و صنعتی در ماه های آینده رونق خواهند گرفت و موانع مالی مشکلاتی منطقه ویژه اقتصادی در حال برطرف شدن است.
آریایی تاکید کرد: باید اختلاف سلیقه کمتر شود تا مردم اعتماد خود را نسبت به مسئولان از دست ندهند.
7273/7190/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.