کامران سبزیان روزشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه تعیین میزان خسارت وارده به این مراکزدرحال بررسی است، اظهارکرد: درحال حاضرشبکه بهداشت ودرمان ومراکزدرمانی و بهداشتی شهرستان درحالت آماده باش کامل قراردارند.
وی افزود: 14 دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه 6دستگاه آمبولانس بیمارستان چمران، 2 دستگاه آمبولانس بیمارستان کوثرشهرستان درحالت آماده باش قرار دارند ویک دستگاه آمبولانس اتوبوسی به همراه نیرو نیزازاستان در بروجرد مستقرشده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: یکی ازاتاق عمل های بیمارستان آیت الله بروجردی برای زمان بحران و حوادث فعال شده است و تلاش می شود تا بخش های دیگر این مرکزدرمانی راه اندازی شوند.
سبزیان اضافه کرد: هم اکنون کمبود امکانات و دارو ازسوی مدیریت بحران شبکه بهداشت بروجرد بررسی و به مرکزاستان گزارش شده و تیم مدیریت بیمارستان ها ومرکزاورژانس نیزمشخص شده است.
وی ادامه داد: بیش از90 درصد تجهیزات بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) نصب شده وبخش اندکی ازلوازم به همراه دستگاه سی تی اسکن باقی مانده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد مشکل اصلی افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی را تامین نیروی پزشک عمومی عنوان کرد وگفت: پیگیری های لازم برای تامین کادردرمانی این بیمارستان انجام شده است.
شهرستان بروجرد دارای 2 بیمارستان دولتی چمران وامام خمینی(ره) است که به دلیل قدمت بالای70 سال ازبیمارستان های قدیمی و فرسوده به شمار می روند.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.