احمد گودرزیان روزشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه زایران اربعین 14استان و6 کشورخارجی از بروجرد عبورکردند، افزود: همچنین سه هزار و580 زایردر9 مسجد و حسینیه این شهرستان اسکان داده شده اند که بیشترآنها زایران کشورهای پاکستان و افغانستان بودند.
وی اظهارکرد: بیش از100 تن ازشهروندان بروجردی درموکب آیت الله بروجردی از زایران اربعین حسینی با پخت غذای گرم و چای پذیرایی می کنند.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری بروجرد با بیان اینکه امسال کمک های نقدی وغیرنقدی بسیاری توسط شهروندان وخیرین به این موکب آیت الله بروجردی وانصارالعباس شهرستان اهدا شده است، اضافه کرد: بیش از پنج هزارزایراربعین حسینی ازشهرستان بروجرد به کربلای معلی اعزام شده اند.
گودرزیان بیان کرد: این تعداد زایرازطریق 10 دفترخدمات پستی درسطح شهرستان بروجرد ثبت نام و ویزا دریافت کرده اند.
به گفته وی ستاد اربعین حسینی موکب انصارالعباس را درکربلا و یک موکب نیز درمیدان آیت الله بروجردی و یک موکب در ورودی شهراشترینان برای استقبال و اسکان زایران اربعین حسینی از 11 آبان تا 21آبان دایرکرده است.
بروجرد با بیش از350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت درشمال لرستان واقع ودومین شهرستان پرجمعیت این استان است که به عنوان دروازه لرستان از سمت شمال وشرق کشورمحسوب می شود.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.