به گزارش خبرآنلاین لرستان، به نقل از خانه ملت، محمد بیرانوندی با اشاره به اینکه هر ساله و همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید توزیع لوازم التحریر با کیفیت ایرانی اهمیت می‌یابد، گفت: عموما به دلیل وجود سلیقه‌های متفاوت، بازار لوازم التحریر نیز مملو از محصولات مختلف داخلی و خارجی است اما ارائه محصولات با طرح، کیفیت و قیمت مناسب دارای اهمیت دوچندان است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره‌چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در راستای ارائه لوازم التحریر با طرح‌های مناسب کرده است، اظهار کرد: بر این اساس طرح‌هایی مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی ارائه شد که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت اما این عرصه به دلیل اینکه پاسخگوی نیازهای جامعه نبود با ضعف روبرو شد و نتیجه مطلوب حاصل نشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه حضور لوازم التحریر خارجی در بازار کشورمان می‌تواند زمینه رقابت با تولیدکنندگان داخلی را فراهم کند، گفت: اما باید اذعان کرد که نباید سهم عمده‌ای از بازار در اختیار کالاهای خارجی باشد، تصریح کرد: بر این اساس نباید از نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای کاهش واردات محصولات لوازم التحریر خارجی غافل شد لذا باید این حوزه ساماندهی شود.

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته وزارت آموزش و پرورش نیز می‌تواند با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت به تولیدکنندگان داخلی نیز کمک کرده و با ارائه الگوهای مناسب سبب تطابق نیازها با محصولات تولیدی داخلی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم در برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات لوازم التحریر، کالاهای با کیفیت ایرانی ارائه شود تا شاهد رفع مشکلات این عرصه باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 733487
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.