به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر کل پست لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان دارای تنوع محصولات کشاورزی است معرفی ظرفیت های خدادادی را حائز اهمیت دانست وگفت : از سال 1392 یکی از موضوعات بسیار مهمی که در سطح شرکت ملی پست مطرح گردیده موضوع تجارت الکترونیک می باشد.

حاتم سلیمانی مبحث اصلی مورد نظر تجارت الکترونیک را حذف واسطه گری بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دانست وبیان نمود : با تصویب اساسنامه شرکت ملی پست شرح وظایف و ماموریتهای جدیدی برای پست درنظر گرفته شد که تجارت الکترونیک یکی از آنها است .
وی وظیفه شرکت ملی پست را تا قبل از تصویب اساسنامه فعالیت در زمینه ارائه خدمات بصورت فیزیکی دانست وبیان نمود : بعد از تصویب اساسنامه فعالیت شرکت ملی پست همگام با اتحادیه جهانی پستی در سه زمینه مالی، فیزیکی والکترونیکی می باشد.
سلیمانی اشاره ای به برگزاری کنگره آسیا واقیانوسیه درایران داشت و گفت : دراین کنگره موافقت هایی بین اعضا به امضا رسید که یکی از آنها موضوع تجارت الکترونیک است.

مدیرکل پست لرستان در ادامه گفت : بر طبق اساسنامه جدید کلیه مراحل ثبت سفارش، توزیع و نظارت بر وجوه با توجه به شاخص های دقت، کیفیت وامنیت به پست واگذار گردیده است.

به تصویب رسیدن کارگروه توسعه تجارت الکترونیک دراستان و انعقاد تفاهم همکاری با مراکز دانش بنیان، پارک علم و فناوری ومراکز رشد از مواردی بود که وی در راستای معرفی نقاط قوت استان به آن اشاره نمود وسپس گفت : درسال گذشته تعداد 16500 فقره سفارش خرید از محصولات استان صادر گردیده است .

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 730139
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.