علی آشتاب در مراسم تجلیل از مدال‌آوران حوزه کارگری استان، اظهار کرد: ورزشکاران سفیران سلامت و فرهنگ هستند و خودمان را موظف می‌دانیم که شرایط را برای فعالیت ورزش کارگری فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برابر درخشش ورزشکاران سر تعظیم فرود می‌آوریم، اضافه کرد: تکریم ورزشکاران و کارگران از وظایف ماست و هر چه در توان داریم به کار می‌گیریم که این قشر با فراغ‌بال بتوانند در مسابقات مهم شرکت کنند.

آشتاب با بیان اینکه خوشبختانه ورزشکاران حوزه کارگری استان در این مدت موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌‌اند، یادآور شد: در رقابت‌های جهانی کارگران که به میزبانی کشور لتونی برگزار شد، ورزشکاران لرستانی در رشته 4 در 100 متر دوومیدانی به نام محمدرضا رحیمی و سجاد زارعی نشان نقره و قاسم نوری‌زاده در رشته جودو طلا کسب کرد. همچنین در کیک‌بوکسینگ جهانی کارگران که در گرجستان برگزار شد، لرستانی‌ها درخشش خوبی داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: یکی از رسالت‌های اصلی وزارت، صیانت از نیروی کار در فراهم کردن شرایط فرح‌بخش و بُعد سلامت و روحی کارگران است.

وی تأکید کرد: باید به سلامت کارگران توجه ویژه‌ای داشته باشیم. کارگری که از لحاظ جسمی و روحی سالم باشد از لحاظ تولید و کار هم موفق خواهد بود.

آشتاب در ادامه یادآور شد: در مدت پنج سال باید آسیب‌های اجتماعی در بنگاه‌های اقتصادی کاهش پیدا کند که ورزش در این راستا می‌تواند خیلی مؤثر باشد. سال گذشته لرستان یکی از استان‌های برتر در این زمینه بود.

گفتنی ست: در حاشیه این مراسم از سالن بدنسازی که امکان تمرین کشتی و رزمی در آن هم میسر است در طبقه دوم استخر سالن ورزشی کارگران خرم‌آباد افتتاح شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 691229
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.