به گزارش خبرنگار ایرنا عباس گودرزی عصر پنجشنبه در یادواره شهید احمد تنه کار با عنوان شهید آبروی کوچه و افتخار محله که در ابتدای خیابان امیر کبیر بروجرد با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهید برگزار شد افزود: در هفته ای که از6 تا 12 تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر توسط نظام سلطه نامگذاری شده است هزاران نفر از مردم بی گناه و مسئولان ارشد نظام اسلامی به دست جنایتکار نظام سلطه ترورشده اند.
به گفته وی کسانی که نظام اسلامی و انقلاب را به نقض حقوق بشر متهم می کنند باید بدانند که بزرگ مکتب ما امیر المومنین علی (ع) حتی به حقوق حیوانات اهمیت می داد چه رسد به حقوق انسان ها که مهم نیز در مکتب اسلامی و انقلاب ما به رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عمل می شود.
وی اظهار کرد: کسانی که دستشان به خون هزاران تن از مردم بی گناه جهان آلوده است منشور حقوق بشر را می نویسند امروزه حقوق بشر دستاویز خون خواران عالم شده است.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ترورهایی که در طول عمر انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده همه و همه زیر سر منافقین کوردلی بود که از اربابان صهیونیستی و امریکایی خود فرمان می گرفتند.
گودرزی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش به دست منافقین گفت: در عصر حاضراگر دشمن شناس نباشیم از دشمن سیلی محکمی خواهیم خورد.
وی با بیان اینکه ماهیت دشمن هیچ گاه تغییر نمی کند افزود: این موضوع را ملت ایران باید آن را درک کند و به تغییر روش وعملکرد دشمن توجهی نکنند.
گودرزی اظهار کرد: برای دشمن شناسی باید گوش به فرمان رهبری باشیم زیرا ایشان ناخدای کشتی انقلاب هستند.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حوادث تروریستی مجلس و حرم امام خمینی (ره) یک گروه کاملا آموزش دیده وارد عمل شده بود ولی از آنجایی که این مملکت صاحب دارد و خداوند متعال یاری گر ما است تیر آنان به سنگ می خورد.
وی بیان کرد: پیام شلیک 6 موشک به مواضع داعش در سوریه این بود که مقتدارنه پای انقلاب ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمنان امنیت ما را به خطر بیاندازند.
گودرزی با اشاره به اینکه دشمنان در جریان برجام بدعهدی کردند گفت: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها مسئولان را به بدعهدی آمریکا هشدار داد و امروز ملت و دولت به خوبی می دانند و آگاه هستند که به آمریکای جنایتکار نمی شود اعتماد کرد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: ملت ایران نه اصولگرا هستند و نه اصلاح طلب، مردم کشورانقلابی وعاشق ولایت و رهبری هستند و باید به دنبال رفع مشکلات ملت باشیم.
وی با اشاره به برگزاری یادرواه شهدا در محلات مختلف تحت عنوان آبروی کوچه و افتخار محله ادامه داد: برگزاری اینگونه یادوراه های شهدا مصداق بارز آتش به اختیار و کار فرهنگی تمیز است.
وی افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب مانند راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و شرکت در انتخابات های مکرر یکی دیگر از نمونه های آتش به اختیار است.
وی اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که آتش به اختیار در خدمت رسانی به مردم همت کنیم و با احساس مسئولیت مشکلات ملت را حل و فصل نمائیم.
درپایان یادوراه شهید تنه کار از مادر شهید تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار ایرنا شهید احمد تنه کار از کارکنان پادگان مهندسی بروجرد بود که در مهرماه سال 1360 در خیابان سعدی بروجرد در کنار منزلش توسط منافقین کور دل ترور شد.
شهرستان بروجرد یک هزارو 500 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.