به گزارش خبرگزاری مهر، گودرز امیری امروز دوشنبه در سخنانی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران ۲۲ فقره بخشنامه و دستورالعمل از وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان در ارتباط با شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های وابسته به حوزه عمرانی ابلاغ و متعاقباً به این دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی شده است، اظهار داشت: در این راستا مدیران به‌طور مستند گزارش نتایج اجرای این بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها را جمع بندی و به وزارت کشور ارسال می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته طی این مدت گفت: تا به حال حدود ۱۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته که قریب ۱۰۰ هزار لیتر آن به صورت رایگان از طریق خیرین اختصاص یافته و ۴۰ هزار لیتر توسط شهرداری‌ها خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: نزدیک به ۱۳۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی توسط دهیاری‌ها تهیه و تأمین شده که تقریباً ۳۰ هزار لیتر توسط خیرین و سایر دستگاه‌ها مساعدت شد و ۱۰۰ هزار لیتر آن به وسیله دهیاری‌ها جهت گندزدایی و ضدعفونی تهیه شده است.

امیری افزود: همچنین به طور میانگین تا به حال هر شهر ۱۲ بار و هر روستا حدود ۷ مرتبه به طور کامل ضدعفونی شده که در این زمینه سپاه و ارتش نیز همکاری خوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه زباله‌ها و پسماندهای بهداشتی به طور مستمر جمع‌آوری می‌شوند، عنوان کرد: غسال‌خانه شهرداری‌ها به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده و به غسالان آموزش‌های لازم داده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1400888
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.