شریف خسروی روز شنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه، اظهار داشت:مسئوولان نظام جمهوری اسلامی در هر بخش و دستگاه حکومتی باید بدون هر گونه غرض ورزی و جریان سیاسی باعث ایجاد وحدت و همدلی شوند.

وی افزود: در شرایط حساس کشور و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آرامش در گرو وحدت و همدلی حاصل می شود این در حالیست که مسائل سال ۹۶ و ناهمدلی های ایجاد شده در کشور باعث تحریم ها توسط آمریکا شد.

فرماندار سلسله گفت: مردم نیازمند خدمت دولت هستند و در تمام عرصه ها پشتیبان نظام بوده و هستند و این اعتراضها که از جانب برخی افراد پیش آمده طبیعی است.

خسروی با اشاره به گسترش فضاهای دانشگاهی و تعداد دانشجویان کشور، خاطرنشان کرد: سطح تحصیلکرده های کشور با دو یا سه دهه پیش قابل مقایسه نیست و  افزایش دانش آموختگان و دانشجویان در سطوح مختلف، تغییر مطالبات را در پی خواهد داشت که مسئوولان موظفند به این مطالبات پاسخ دهند.

وی ادامه داد: اگر به این مطالبات پاسخ داده شود مردم پشتیبان انقلاب خواهند بود و چنانچه هم آسیبی متوجه شود ناشی از کم کاری مسئوولان است بنابراین همه باید در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این نکته را مدنظر قرار دهیم.

فرماندار سلسلهافزود: باید در برابر مردم سعه صدر داشته باشیم و کسانی که به عنوان ارباب رجوع به ادارات مراجعه می کنند را تکریم کنیم.

وی ادامه داد: باید بال خود را خاضعانه برای مردم بگسترانیم و کارهایشان را انجام دهیم و اگر به دلایلی انجام کارشان به دلیل محدودیت های مدیران و یا محدودیت های قانونی ممکن نبود، آن ها را قانع کنیم تا از انقلاب ناامید نشوند.

امام جمعه الشتر نیز ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب شاهد فراز و فرودها و ناخوشی های بیشماری بوده و اگر امروز این ناخوشی ها تبدیل به خوشی شده به خاطر حضور حماسی مردم و تبعیت و پشتیبانی آنها از نظام بوده است.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب و طلوع زیبای اسلام در خاورمیانه به واسطه رهبری های حکیمانه بنیانگذار انقلاب، مردم کشوری که سه قسمت آن را سه دولت به یغما برده بودند، انقلاب کرده و حکومت شاهنشاهی را سرنگون کردند.

وی با اشاره به اینکه جوانان زیادی خون خود را پای نهال نوپای انقلاب ریختند، خاطرنشان کرد: این مردم نشان دادند که پیوندشان با ولایت گره خورده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: اگر امروز در برخی حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می توانیم توان خود را به رخ دشمن بکشیم، به خاطر همدلی و وحدتی است که در بین مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند جذب حداکثری، یعنی باید تلاش کنیم که همه را پای سفره انقلاب بیاوریم و با رفتار و کردارمان، مردم را نسبت به انقلاب و آرمان های آن امیدوار کنیم.

موسوی بیان کرد: ایام االله دهه فجر فرصتی است برای بیان دستاوردهای انقلاب، باید تلاش کنیم در برهه ای که استکبار می خواهد در دلها شک و تردید نسبت به انقلاب ایجاد کند، داشته های این انقلاب را که متعلق به مردم و نظام است برای آنها بازگو کنیم و خود را خدمتگزار واقعی مردم بدانیم.

وی افزود: باید تحت فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب و مدیریت جهادگونه بتوانیم انقلاب شکوهمند ایران را که الگوی آزادگان جهان است را به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.