به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه حین کنترل محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و برای بررسی بیشتر با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند .
وی افزود: ماموران در بازرسی خودرو توقیف شده ۲۶ تن و ۵۷۵ کیلوگرم خوراک دام بدون مجوز قانونی کشف و یک نفر را دستگیر کردند .
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت : طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف ۶۴هزار قلم لوازم آرایش قاچاق در آزادراه خرم - زال

سردار مهدیان نسب همچنین اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ماموران گشت پاسگاه انتظامی چنار به همراه اکیپی از کارکنان ستاد شهرستان در عوارضی آزاد راه خرم زال به یک دستگاه وانت سایپا که به طرف خرم آباد درحال عبور بود مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند .
وی افزود : ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۶۴ هزار قلم لوازم بهداشتی خارجی قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند .
وی خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: ماموران پلیس راه خرم آباد - اندیمشک حین کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه وانت نیسان مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آنان را توقیف کردند.
وی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو های توقیفی ۱۲۰ طاقه پارچه خارجی، ۱۲۶ سرویس قاشق وچنگال و ۷۵ چمدان مسافرتی خارجی کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.
وی ارزش کالای مکشوفه را برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد و۴۰۰میلیون ریال برآورد کرد و گفت: متخلفان برای تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

۳۲۱۰/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.