به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدولی حیدروند به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین یکی از راه های مناسب محرومیت‌زدایی است.

وی به جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی صدقات مردم لرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به مستمندان اهدا نمودند. 

کمک به درمان و تامین لوازمات خانگی محرومین از طریق صدقات

قائم‌مقام کمیته امداد لرستان به نحوه توزیع و هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.

وی به تعداد مشترکین صندوق‌های صدقات در لرستان اشاره کرد و گفت ۱۸۷ هزار مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد علاوه بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* به‌آسانی از طریق تلفن همراه خود صدقه و سایر کمک‌ها را واریز نمایند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1212002
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.