به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در دفتر امام جمعه، با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی و کانال های تلگرامی در راستای توجه به سبک زندگی اسلامی و آسیب های اجتماعی بهره ببریم، عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد دیده شده که مراسمات شادی خود را در ایام های عزاداری برگزار می کنند که به لحاظ اعتقادی و مذهبی مناسب نیست.
وی با تاکید بر نظارت اماکن در مورد هماهنگی های تالارها، خاطرنشان کرد: لازم است که اداره اماکن در مورد هماهنگی تالارهای مهمانی ورود کرده و اجازه ندهد که در ایام عزاداری مراسم برگزار شود.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به آیات و روایات بسیار در مورد فضیلت ازدواج، تصریح کرد: باید شان و حرمت ایام عزاداری حفظ شود.
وی با تاکید بر اینکه باید آسیب های اجتماعی را به شیوه درست برطرف کنیم، افزود: باید از ظرفیت NGO ها و تشکل های مردم نهاد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان بهره گیری کنیم.
وی همچنین با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات جلسه پیشین و حضور نیافتن مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی، اظهار داشت: اگر جلسات برگزار شوند و مصوبات قابلیت اجرایی داشته اما توسط اعضا پیگیری نشده و اجرایی نگردند این جلسات بی حاصل خواهند بود.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.