به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل ازروابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در ضیافت افطاری که توسط شرکت صنعت ورق آرین پاژ، افزود: در برهه های مختلف پیش و پس از انقلاب اسلامی شاهد جانفشانی شهیدان و تقدیم جانشان به میهن اسلامی بوده ایم.
وی بااشاره به ظهور پدیده داعش درسال های اخیر درکشورهای سوریه و عراق، این تفکر را خطری برای ثبات منطقه و جهان دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با گروه های تکفیری قرار گرفته است.
وی حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد وخاطرنشان کرد: این حوادث موجب افزایش عزم نظام درمقابله با خط تکفیر شده است.
استاندارقم در این آیین از خانواده شهید سعید سامانلو از شهدای مدافع حرم و شهید سید مهدی تقوی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا و از رزمندگان تخریب چی لشکر 10 سید الشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس بود که روز چهارشنبه 17 خردادماه جاری در جریان حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
17 خردادماه جاری در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.