به گزارش ایرنا، رضا گروسی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام رضا (ع) این شهرستان گفت: حمایت مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای رمز موفقیت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی در ادامه خواستار تبعیت ارکان حکومت از نحوه برخورد معظم له از نقدهای موجود شد و ادامه داد: ایشان به دور از هر نوع سیاه نمایی، در تذکراتشان اجازه تفرقه را از معاندین گرفته و همواره و بدون ذره ای ابهام با نقدهای هوشمندانه حامی دولت بوده اند.
فرماندار البرز همچنین به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور اذعان داشت و اضافه کرد: تاکید ایشان بر اعتماد به تیم دکتر ظریف به عنوان کارگزاران دیپلماسی کشور که همواره با رویکردی مقتدرانه پیگیر اهداف و منافع ملی در چند سال گذشته جهت پیشبرد سیاست های خارجی جمهوری اسلامی بوده، نقطه عطف و بیانگر پیروزی دولت بوده است.
وی در ادامه به ضرورت هماهنگی و هم افزایی در تمامی حوزه های مدیریتی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی بی تدبیری ها در حوزه های مختلف بار سنگینی از تعهدات را به دولت تحمیل می کند و از این رو تدبیر و هماهنگی در تمام سطوح مدیریتی باید در راس امور قرار گیرد.
گروسی با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، افزود: در این برهه زمانی از دامن زدن به اختلافات موهون که زائیده استکبار برای شکاف بین ملت و دولت طراحی شده و نتیجه ای جز آسیب رساندن به ارکان انقلاب ندارد باید بپرهیزیم و برای عبور از گردنه معضلات موجود، دولت را در فائق آمدن بر مشکلات یاری و همراهی کنیم.
شهرستان البرز با مرکزیت الوند و داشتن 250 هزار جمعیت در 14 کیلومتری جنوب شرقی قزوین واقع شده است.
9884/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.