افشین هادی چگینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره رقابت های قهرمانی کشوری این رشته که شامگاه جمعه به پایان رسید، عنوان قهرمانی در هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به قزوین رسید.
رئیس سازمان کیک بوکسینگ (WKO) آسیا و ایران ادامه داد: در این رقابت ها 300 ورزشکار از 23 استان کشور حضور داشتند که پس از قزوین تیم های البرز و لرستان عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی یادآور شد: یکی از ویژگی های این دوره از رقابت ها شکست قهرمانان آسیا در دور نخست برابر حریفان گمنام بود که این مساله نوید بخش معرفی استعدادهای آینده دار و درخشان این رشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای حضور در رقابت های باکو و گرجستان تیم ملی ما را دعوت کرده اند که در صورت موافقت فدراسیون ورزش های رزمی و شورای برون مرزی در مرداد و دی ماه سال جاری ورزشکاران خود را اعزام خواهیم کرد.
چگینی به جام ستارگان جهان با حضور 10 قهرمان جهان و 10 قهرمان ایران در آذرماه اشاره کرد و افزود: این مسابقات نیز در صورت موافقت فدراسیون ورزش های رزمی و شورای برون مرزی، به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.
رشته ورزش های رزمی در استان سه هزار و 560 بیمه شده دارد که حدود 2 هزار نفر از آنان در رشته کیک بوکسینگ فعالیت دارند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.