به گزارش ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، متن پیام تسلیت آیت‌الله عبدالکریم عابدینی که بعدازظهر شنبه منتشر شد، به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الریم
انا لله و انا الیه راجعون
در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان، درگذشت بانوی فداکار و صبور، مرحومه سیده بتول آصف الحسینی، والده مکرمه شهیدان گرانقدر ابوالفضل و جواد فخاری، که عمر پر برکت خویش را در راه پرورش فرزندانی فداکار و انقلابی سپری نمود، موجب تاثر فراوان گردید.
اینجانب درگذشت این اسوه صبر و ایثار را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مادر مومنه علو درجات و هم جواری روح مطهرش با حضرت زهرا (س) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
شهید ابوالفضل فخاری، در 17 خرداد سال 44 در روستای آسیان از توابع شهر قزوین دیده به جهان گشود و با حمله عراق به میهن اسلامی در جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و سرانجام نیز در دهم اردیبهشت ماه سال 61 در شهر خرمشهر و بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.
شهید جواد فخاری نیز در 30 دی ماه سال 49 در شهر قزوین متولد و پس از حمله عراق به ایران در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در 31 فروردین ماه سال 67 در شیخ محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.