به گزارش خبرنگار ایرنا ، این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از مقابل دانشگاه آزاد قزوین تا زمین چمن بوستان باراجین به مسافت 10کیلومتر (رفت و برگشت )برگزار شد.
برنامه های شاد با حضور برخی هنرمندان و حرکات نمایشی اعضای کیمته های ورزشی نیز ازجمله برنامه های جانبی این همایش بود که به صورت مستقیم از طریق شبکه صدا و سیما و شبکه سیمای استانی قزوین پخش شد.
در این همایش عده ای از مردم مسیری را به صورت برعکس طی کردند و به برخی از شرکت کنندگان، جوایزی شامل کارت هدیه ، لوازم خانگی ، دوچرخه و خودرو اهدا شد
رییس هیات ورزش های همگانی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این همایش با مشارکت استانداری ، شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی ، اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .
محمد رضایی افزود: این برنامه با هدف توسعه ورزش همگانی و بالا بردن شور و نشاط اجتماعی و معرفی بیشتر ظرفیت های استان قزوین در بخش های مختلف برگزار شد .
وی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری این همایش ثبت رکوردی تازه درکتاب گینس است،افزود: فیلیپین با 75 هزار نفر جمیعت شرکت کننده در پیاده روی، در جهان رکورد داراست که امید می رود قزوین این مقام را از آن خود کند.
رضایی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در این همایش بیمه شده اند؛ گفت: مردم قزوین علاقه وافری به برنامه های مرتبط با ورزش همگانی دارند.
استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان در این همایش حضور داشتند.
سا گذشته 133 همایش پیاده روی در شهرها و روستاهای استان قزوین برگزار شد.
6012/7390
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.