به گزارش ایرنا،سید جواد هاشمی روز سه شنبه در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه وزارت امور اقتصاد و دارایی گستردگی فراوانی دارد،افزود: در زمینه هماهنگی و مدیریت زیرمجموعه های این وزارتخانه قزوین را استانی کاملا موفق می دانیم.
وی با اشاره به معرفی مدیرکل جدید اقتصاد و دارایی قزوین و معارفه وی در روز جاری،اضافه کرد: این اداره کل طی سال های اخیر بهترین هماهنگی و مدیریت را در میان استان های دیگر داشته است بنابراین باید از تلاش های مدیرکل سابق این دستگاه قدردانی کرد.
هاشمی همچنین گفت: بدون شک همکاری های استان و مدیران مجموعه های دیگر نیز در این موفقیت بی تاثیر نبوده است.
مشاور وزیر و مدیرکل استان های وزرات اموراقتصادی و دارایی گفت: یکی از ویژگی های مسئولان موفق پرورش مدیران برای آینده است که در استان قزوین شاهد تحقق این مهم بوده ایم.
وی افزود: بسیار تمایل داریم که از مدیران استان قزوین در سطوح بالاتر نیز استفاده کنیم و امیدواریم با همکاری استاندار شاهد این اتفاق باشیم.
هاشمی همچنین گفت: ما ترجیح می دهیم نیروهای داخل سازمان را به عنوان مدیران بعدی دستگاه ها برگزینیم اما گاهی انتخاب ها بر اساس ملاک های مختلف صورت گرفته که بسیار دشوار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قزوین از استان هایی با فرهنگ و اقتصاد غنی به شمار می رود ولی متاسفانه آنچنان که در شان آن می باشد به آن پرداخته نشده است.
هاشمی ادامه داد: خیلی از آثار تمدنی و فرهنگی که در سایر استان ها نمود یافته از قزوین نشات گرفته و همه این آثار نشان دهنده جایگاه رفیع این دیار کهن است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: فضای صمیمانه و برادرانه ای دراستان قزوین حاکم می باشد که نقش بسیار مهمی در موفقیت استان ایفا کرده است.
منوچهر حبیبی افزود: اگر امروز چیزی برای عرضه داریم نتیجه همکاری و همراهی همه دوستان است و باید از زحمات همه آنها تقدیر کرد.
در ادامه این نشست از تلاش های 11 ساله محمدعلی قاسمی مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان قدردانی و فرزین بهنامی فر به عنوان مدیرکل جدید این دستگاه معرفی شد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.