به گزارش ایرنا، داود محمدی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از هیات ها و قهرمانان ورزشی استان قزوین، افزود: ورزش موجب غرور ملی و انسجام داخلی شده تا جایی که به عنوان یک صنعت ارزآور در همه دنیا مطرح است.
وی با اشاره به اینکه ورزش موجب تزریق نشاط و شادابی به جامعه و پرورش نسل قدرتمند آینده خواهد شد، اضافه کرد: عقل سالم در بدن و روح سالم است و در ورزش این ویژگی و برجستگی را به طور کامل مشاهده می کنیم.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمله اقدام های خوب مجلس در حوزه ورزش می توان به تخصیص 27صدم درصد از ارزش افزوده به این حوزه اشاره کرد.
به گفته وی، با تصویب همین یک مصوبه حدود 100 میلیارد ریال برای کارهای عمرانی و تملک دارایی به بودجه ورزشی استان تخصیص یافته و 40 میلیارد ریال نیز به بودجه هیات های ورزشی و روستایی قزوین افزوده شده است.
محمدی خاطر نشان ساخت: در سفر مهرماه رئیس جمهور به استان، چند مصوبه عالی در خصوص ورزش استان از جمله احداث و تکمیل سالن 6 هزار نفری و دوومیدانی تخصیص یافت و به زودی نیز این پروژه با حضور مسئولان کشوری فعال تر می شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارتقا فضاها و بودجه ورزشی و اهتمام شوراهای ورزشی نیز جای تقدیر و تشکر داشته که در نهایت به تقویت ورزش های همگانی و عمومی و درخشش قهرمانان ملی و فراملی منجر خواهد شد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.