به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان که با حضور زاهدی استاندار قزوین و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد،افزود: مقام معظم رهبری نیز در خصوص توجه به امور درمانی و ایجاد شغل برای جوانان که از دغدغه های اصلی مردم به شمار می رود، تاکید دارند.
طاهرخانی با بیان اینکه دولت به همراه مجلس معتقد است خدمات بسیار بیشتری از سطح فعلی باید به مردم ارائه شود،اظهار کرد: امیدواریم شاهد توفیقات بیشتر دولتمردان در خدمت رسانی به شهروندان باشیم.
وی در ادامه از بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان به عنوان یکی از بیمارستان های پیشرو کشور یاد کرد و گفت: با مسئولان کشور برای دریافت خدمات بیشتر برای این مرکز درمانی نامه نگاری و گفت و گو کرده ایم.

**طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان ها برای تکریم بیماران انجام می شود
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین نیز در این آیین گفت: طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان تاکستان در راستای تکریم افراد بیمه شده و مردم این شهرستان اجرا شده است و از ابتکارهای سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود.
دکتر محمد صادق بابایی افزود: اعتبار قابل توجهی برای ارتقای هتلینگ این بیمارستان درنظرگرفته شد تا مردم حداکثر آرامش را در این بیمارستان داشته باشند و در حین دریافت خدمات درمانی این مکان را مانند یک خانه برای خود بدانند.
وی همچنین اضافه کرد: در راستای ارتقای خدمات سازمان تامین اجتماعی 10 دستگاه آمبولانس در استان قزوین توزیع شده است.
برای طرح ارتقای سطح خدمات هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان به همراه خرید تجهیزات و دستگاه های مربوط به آن 45 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.