سرهنگ نصرالله بیگلری شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا یادآور شد: در حال حاضر ترافیک در آزاد راه های قزوین-زنجان،قزوین-رشت و قزوین-کرج پرحجم اما روان گزارش شده و پیش بینی می شود این وضعیت تا صبح فردا یکشنبه نیز ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه طی سه روز گذشته با رعایت مقررات رانندگی از سوی رانندگان هیچ حادثه دلخراش و منجر به فوتی در سطح راه های این استان گزارش نشده است،اضافه کرد: از رانندگان درخواست می شود از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و در طول مسیر نیز با عوامل پلیس راه مستقر در سطح جاده ها نیز همکاری داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان قزوین بیشترین حجم تردد خودروها در سطح جاده های استان در روز جاری را را آزادراه قزوین - کرج اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه سرعت خودروها در این مسیر 60 تا 70 کیلومتر است به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه نیز خودداری کنند.
هفت ایستگاه پلیس، هفت پاسگاه انتظامی به همراه 60 تیم گشتی و 10 تیم گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی و تا پایان تعطیلات تابستان وظیفه امنیت در جاده های استان قزوین را برعهده دارند.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.