به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست مسئولان قضائی استان افزود: حضور مسئولان دستگاه قضایی در جلسات تصمیم گیری استان نباید محدود و گزینشی باشد بلکه باید با حضور خود از اعتبارات بخش قضایی، کنترلی و نظارتی و همچنین نیم درصد اعتبارات استان بهره مند شویم.
وی با بیان اینکه این موضوع مساله ای برون استانی و کشوری است، اضافه کرد: حضور ما در شورای برنامه ریزی کمک می کند تا بتوانیم در تخصیص اعتبارات سازمان های قضائی دفاع لازم و متناسب را ارائه و فضا را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم فراهم کنیم.
حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: دستگاه قضائی در کمیته های مختلف استان عضویت دارد اما لازم است عضویت در شورای برنامه ریزی استان از طریق کشوری پیگیری شود.
وی در ادامه بر اهمیت برنامه ریزی در امور قضائی تاکید کرد و گفت: وظایف ذاتی در مجموعه قضائی در حال پیگیری و اجراست اما برای پیشبرد بهتر امور نیازمند امکانات و نیروی انسانی متناسب با برنامه ها هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: دستگاه های اجرایی استان گاهی ما را به جلساتی دعوت می کنند که مشکلات جاری را برطرف کنند اما حضور دستگاه قضایی در این جلسات باید مداوم، منظم و فراگیر باشد.
7388*30134
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.