به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: در جمع آوری مالیات رعایت انصاف و عدالت بسیار مهم است، لذا ضمن مراعات اقشار ضعیف، نباید گذاشته شود ثروتمندان از راههای فرار از مالیات استفاده کنند.
وی با بیان اینکه پولداران راه فرار از مالیات را به خوبی می دانند اظهارکرد: زمانی می توانیم بگوییم که فعالیت مالیاتی درست است که اخذ آن منصفانه و عادلانه باشد به گونه ای که رضایت مردم ایجاد و حق دولت نیز رعایت شود.
خطیب جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر انصاف در پرداخت مالیات رعایت نشود علاوه بر اینکه منافع عمومی به خطر می افتد، شرایط اقتصادی و رونق اقتصادی نیز به خطر خواهد افتاد.
امام جمعه قزوین به کارفرمایان بدهکار به تامین اجتماعی نیز تاکید کرد که به دنبال پرداخت بدهی خود باشند، چرا که با عدم پرداخت از سوی آنها منجر به خسارت های جبران ناپذیری به اشتغال و اقتصاد خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و رونق اقتصادی در کشور، بر مصرف تولیدات داخلی از سوی مصرف کنندگان تاکیدکرد و گفت: استفاده از تولید کالاهای خارجی در عین اینکه تولید مشابه داخلی داریم خیانت به کشور محسوب می شود.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به سالروز پذیرش قطعنامه 598 و تعبیر امام راحل از آن به عنوان نوشیدن جام زهر، گفت: پذیرش رسمی قطعنامه 598 در تاریخ 27 تیر ماه 1367 از سوی جمهوری اسلامی به جنگ هشت ساله بین دو کشور ایران وعراق خاتمه داد و کشورمان عزتمندانه از جنگی تحمیلی بیرون آمد و طولی نکشید که صدام با بروز خوی تجاوزگری و حمله به کویت در جهان رسوا شد.
خطیب نماز جمعه این هفته قزوین به آزادی موصل اشاره کرد و گفت: آزادی موصل مثل آزادسازی خرمشهر برای مردم عراق اهمیت داشت، چرا که این پیروزی، بینی پشتیبانان گروه تروریستی و تکفیری داعش که همان استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل و عربستان می باشد را به خاک مالید.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: آزادی موصل امید پیروزی بین مبارزان و جبهه مقاومت در مقابل مستکبران را بیشتر کرده و گام بزرگی برای پیروزی قدس عزیز است.
وی در پایان رحلت حجت الاسلام سید جواد موسوی شالی را به بیت این روحانی وارسته و مردم استان قزوین تسلیت گفت.
7390/ 6128 *خبرنگار: گیتی سیمیاری** انشتار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.