به گزارش ایرنا، فریدون همتی چهارشنبه شب در دیدار با منتخبان اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و ورزشی استان قزوین ضمن تسلیت به مناسبت ایام سالگرد شهادت حضرت علی(ع) افزود: همه باید کمک و همکاری کنند تا دولت منتخب در عمل به وعده‌های انتخاباتی خود به مردم موفق شود.
وی در ادامه گفت: انتخابات اکنون به پایان رسیده و باید کمک کنیم تا کسانی که منتخب مردم شدند بتوانند به وعده هایی که به مردم داده اند، عمل کنند.
استاندار قزوین با بیان اینکه برگزاری پرشور انتخابات منجر به تولید سرمایه اجتماعی شد،گفت: پس از انتخابات با همدلی، وفاق و استفاده از همه ظرفیت ها باید در جهت تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید گام برداریم.
این مسئول با قدردانی دوباره بابت حضور اقشار و گروه های مختلف جامعه در پای صندوق های رای،اظهار کرد: در انتخابات اردیبهشت ماه، 70 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و 41 میلیون رای در صندوق ها انداخته شد.
همتی حضور مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را نیز پر شور عنوان کرد و گفت: جا دارد از کسانی که تنور انتخابات را گرم کردند و مردم را به صحنه انتخابات کشاندند و چه کسانی که موفق به ورود شدند چه کسانی که حداکثر آرا برای ورود را کسب نکردند تشکر کرد.
وی ادامه داد: رای بالای مردم به رئیس جمهوری منتخب قدرت بالایی را به وی در عرصه بین المللی و تصمیم گیری های جهانی بخشیده و آقای روحانی بهتر از گذشته می تواند در پیشبرد سیاست های خارجی موفق عمل کند.
همتی با بیان اینکه دولت دوازدهم به جدی پیگیر مطالبات مردم است،اضافه کرد: مردم با انتخاب دوباره به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند تا کارهای ناتمام خود را به پایان برساند و بتواند وعده هایش را عملی کند.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به دیدار خود با منتخبان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان در این جلسه، اظهار کرد: بی شک برگزاری این نشست ها موجب افزایش نشاط و پویایی سیاسی و اجتماعی استان شده و به انتقال دیدگاه احزاب و تشکل ها به مدیریت استان کمک می کند.
همتی در پایان گفت: بازتاب این نشست ها در سطح جامعه آثار خوبی خواهد داشت چرا که مردم اطمینان می یابند نخبگان جامعه به نمایندگی از آنها ارتباط مناسبی با مدیران داشته و مسائل و خواسته ها و نیازهای آنان را به مدیریت استان منتقل می سازند.
7389*3013
خبرنگار : نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.