به گزارش خبرنگار مهر، روز دوشنبه در مراسمی با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف، مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمعی از خیرین رزمایش ضیافت همدلی اوقاف و امور خیریه استان با جمع آوری ۳ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی در این مراسم اظهار داشت: همه ساله در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری طرح ضیافت الهی توسط اوقاف بودیم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در برنامه‌های خود تجدیدنظر کرده ایم و روش‌های دیگری را پیاده کرده ایم.

مجیدی تصریح کرد: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه سازمان اوقاف هم احساس مسئولیت کرد و علیرغم این که برنامه‌های خیرخواهانه متعددی را اجرایی کرده بودیم اما در این طرح نیز با کمک واقفان و هیئت امنای اماکن مقدسه مشارکت کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: با شناسایی نیازمندان واقعی بویژه در حاشیه شهرها و مناطق جنوبی و روستاها نسبت به توزیع اقلام مواد غذایی میان افراد آُسیب پذیر اقدام خواهد شد.

مجیدی اضافه کرد: در مرحله اول طرح ضیافت الهی سه هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان شامل ۱۴ قلم کالا از قبیل روغن، برنج، قند و شکر، مرغ، تن ماهی، چای، سویا، ماکارونی، رب و خرما به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان جمع آوری شده است تا میان نیازمندان توزیع شود.

وی اظهار داشت: ۵ نانوایی با کمک هیئت امنای امامزاده آمنه خاتون نسبت به پخت و توزیع نان هماهنگ شده که در مدت ۲۵ روز نان رایگان در میان ساکنان محله‌های کم برخوردار و جنوب شهر توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: نگاه ما در این نهاد این است که با تاسی از ائمه معصومین (ع) بتوانیم در همه حال از نیازمندان دستگیری کرده و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم که در این میان هیئت امنای اماکن مقدسه و واقفان نیز نقش مهمی داشته اند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1419533
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.