مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم که در ساختمان مدیریت انتقال(واحد دیسپاچینگ) شرکت برگزار شد، گفت: برای افتتاح این طرح‌ها ۶۶.۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است.

سعید بهادیوند چگینی با اشاره به این طرح‌ها افزود: توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع و روشنایی معابر، تامین تجهیزات و احداث پست ۲۰.۶۳ کیلوولت معلم کلایه رجایی دشت، تامین تجهیزات و احداث فیدر ۶۳ در پست ۲۳۰ البرز، تامین تجهیزات و احداث پست سیار فیدر ۶۳ حسین آباد، تامین و تعویض هادی پرظرفیت خط ۶۳ کیلوولت صنعتی رازی و تامین تجهیزات و اجرای فیبر نوری شهرک صنعتی لیا یک و ۲ از جمله این طرح‌ها بوده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین تامین تجهیزات و اجرای فیبر نوری واحد تولیدی هفت الماس، روستای باورس و شهرک مهرگان، تامین تجهیزات و اجرای فیبر نوری خط نیروگاه شهید رجایی و شهرک کاسپین و اصلاح و بهینه سازی فیدرهای ۲۰ کیلوولت پست اسفرورین اجرایی شد.

چگینی افزود: اجرای فاز اول نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی بویین زهرا به ظرفیت یک مگاوات، شروع عملیات اجرایی احداث خط چهار مداره ۶۳ کیلوولت در ورودی پست جهان آباد برای ورود و خروج خط دشتابی – البرز در پست جهان آباد، آغاز عملیات اجرایی احداث خط دومداره ۶۳ کیلوولت از خط البرز – جهان آباد تا پست البرز و شروع عملیات اجرایی تامین تجهیزات و اصلاح و بهینه سازی پست ۲۳۰ کیلوولت قزوین از دیگر طرح‌های اجرا شده برق رسانی در استان بوده‌اند.

در حال حاضر از مجموع ۵۸۵ هزار و ۱۷۲ مشترک برق استان، ۴۶۸ هزار و ۸۱۹ مشترک خانگی، ۳۶ هزار و ۶۰۲ مشترک عمومی، پنج هزار و ۸۵۳ مشترک کشاورزی، چهار هزار و ۴۰۶  مشترک صنعتی، ۶۶ هزار و ۹۱۵ مشترک تجاری و ۲ هزار و ۵۷۷ مشترک نیز روشنایی معابر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.