رضا نقی پور اصل سه شنبه شب در آئین گردهمایی کارآفرینان قزوین که با عنوان دومین یلدای کارآفرینی برگزار شد، افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای نوآورانه در دستور کار جدی ماست و ما همچنین درصدد حمایت از پایان‌نامه‌های مربوط به حوزه صنایع هستیم.
وی اظهار داست: صیانت از صنایع نو و دانش بنیان نظیر صنایع نانو ، میکروالکترونیک، انرژی های نو، اتوماسیون، پلیمر و... از جمله اهداف مهم ماست.
نقی پور ادامه داد: امروز در قزوین تفاهم نامه چندجانبه با دانشگاه های علوم پزشکی،آزاد، بین المللی امام خمینی(ره)  و سازمان صمت منعقد شد که امیدواریم در تقویت از صنایع نو و پیشرفته در این استان مفید واقع شود. در راستای وظایفی که مطابق قانون پیاده سازی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: اساس برنامه راهبردی صندوق، هدف از انعقاد این تفاهم نامه حمایت حداکثری در بخش های ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه، ارائه خدمات کارشناسی و سرمایه گذاری ریسک پذیر است.
نقی پور تصریح کرد : تا پایان امسال ۶ دفتر صندوق حمایت از تحقیقات صنعتی به منظور کوتاه نمودن مسیر ارتباطی با تهران  در استانها  راه اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاح دفتر صندوق کارآفرینی پیش از این همایش در قزوبن تاکید کرد:  پیش از این در استان‌های آذربایجان شرقی، هرمزگان و استان فارس نمایندگی صندوق راه اندازی شده بود.
نقی پور یادآور شد: امیدواربم از طریق این نمایندگی ها جوابگوی بخشی از نیازهای شرکت ها فناور باشیم.
‌وی افزود: امیدواریم این اقدامات مقدمه ای برای توسعه حمایت های صندوق از سرمایه گذاری ریسک پذیر باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.