رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین به مناسب روز خبرنگار اظهار داشت: ایرنا پیشکسوت رسانه ها است و نقش بسیار مهمی در انتشار اخبار درست و کامل و اطلاع رسانی به موقع و صحیح در جامعه ایفا می کند.

سعید نبیل اضافه کرد: در سال رونق تولید از این رسانه ملی و مادر انتظار می رود گام های بلندی را برای نهادینه کردن این شعار میان مردم بردارد که خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه انعکاس درست اخبار موجب اصلاح ضعف ها می شود، گفت: ۲ رویکرد اصلاح فرایندها و تزریق نشاط به جامعه در شرایط امروز بسیار مهم است و رسانه ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین باید رسانه ها در عرصه جنگ اقتصادی دشمنان و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با آگاهی و هوشیاری قلم بزنند تا مبادا زمینه های سوء استفاده دشمنان فراهم شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین نیز در این دیدار گفت:باید فعالان رسانه به رعایت اخلاق رسانه ای در عصر انفجار اطلاعات توجه زیادی داشته باشند که خوشبختانه اداره صنعت در این زمینه از روابط عمومی فعال و اخلاق مداری بهره مند است.

علی حیدر شاه حسینی افزود: حوزه صنعت، معدن و تجارت یکی از دستگاه های بسیار مهم و حساس در شرایط اقتصادی فعلی است و باید رسانه ها برای این حوزه در سال رونق تولید اهمیت بیشتری قایل باشند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی جاده دوطرفه است، افزود: امروزه خبرگزاری ایرنا با بهره گیری از این ظرفیت به جایگاهی دست یافته است که ۸۰ درصد اخبار رسانه های مکتوب و مجازی از ایرنا تهیه می شود و امیدواریم با افزایش همکاری و تعامل به جایگاه بالاتری در این زمینه دست یابیم.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.