خانپور گفت: از 189 نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از 900 واحد تولید و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در 156 نمایشگاه داخلی و 33 نمایشگاه خارجی حضور داشتند که در کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه، ترکیه،کنیا، آلمان، اوکراین، مالزی، امارات، اندونزی، هند، عراق و افغانستان برگزار شده بود.

حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قزوین بیان کرد: در 6 سال گذشته با کمک شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و به‌ منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در 189 نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: از 189 نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از 900 واحد تولید و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در 156 نمایشگاه داخلی و 33 نمایشگاه خارجی حضور داشتند که در کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه، ترکیه،کنیا، آلمان، اوکراین، مالزی، امارات، اندونزی، هند، عراق و افغانستان برگزار شده بود.

خانپور عنوان کرد: افزایش سطح فروش لحظه ای در فضای نمایشگاه ها، افزایش سفارش خرید مشتریان، تثبیت حضور شرکت در عرصه بازارهای داخلی و خارجی، جلب مشتریان جدید و بالقوه، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت ها از مهمترین دلایل حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای داخلی و خارجی است.

وی افزود: در سالجاری شرکت شهرکها، اعزام واحدهای تولیدی را به 130 نمایشگاه داخلی و 30 نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به حمایتهایی این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه های حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای  داخلی و خارجی را از سقف 10 میلیون ریال تا 100 میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.