تولیدکننده و صادرکننده کالاهای الکترونیکی و محصولات کشاورزی به اروپا گفت: در بخش تولید و تجارت باید افرادی باشند که تمرکز و وقت بیشتری دراین زمینه داشته باشند و از تجربه کافی برخوردار باشند.

سعید یوسف‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: افرادی در ائتلاف فردایی نوین برای پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین کاندید شده‌اند که از بخش خصوصی هستند و دست‌اندرکاران تولید و تجارت، صادرات و واردات هستند و مسائل اقتصادی را درک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید کشور را به جلو ببرد، افزود: بخش خصوصی مسائل اقتصادی را به راحتی درک کرده و کارشناس این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در اتاق بازرگانی حضور دارند لزوما کارت بازرگانی و محصولات الزامات تجاری و تولید و صادرات و واردات دارند و مجبور هستند کارت بازرگانی داشته باشند؛ این افراد، کسانی هستند که مالیات پرداخت می‌کنند، لیست بیمه و تولید دارند و حداقل یک شرکتی دارند.

این فعال اقتصادی بیان کرد: موضوعی که در اتاق بازرگانی شکل گرفته و مجموعه اتاق‌ها را تحت تاثیر قرار دارده و به انحراف کشیده، کارت‌های عضویت هستند که برخی افراد که هیچ گونه دست‌اندر کار امر تولید، صادرات و واردات نیستند، به عنوان رأی‌دهنده یا کاندیداها در اتاق بازرگانی عضو هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.