به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید مومنی تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال مددجویان، بسته‌ های تشویقی تدارک دیده شده که براساس آن، کارفرمایان با اشتغال هر مددجو می توانند از تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه شرکت های فعال در شهرک صنعتی خرمدشت نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، افزود: کمیته امداد استان این فرصت را فراهم کرده تا براساس اعلام نیاز کارفرمایان، مددجویان را در دوره های آموزشی مورد نیاز آموزش داده و به تربیت نیروی کار ماهر اقدام کند.
مومنی با بیان اینکه اشتغال مددجویان معافیت های مالیاتی به همراه دارد، یادآور شد: کارفرمایان در سال نخست 100 درصد و در سال دوم نیز 50 درصد از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود و هزینه های یاد شده برعهده این نهاد است.
این مسئول تاکید کرد: مددجویان برای ایجاد اشتغال باید مهارت های فنی و حرفه ای داشته باشند و در صورت عدم داشتن مدرک معتبر در دوره های آموزش مهارت آموزی که براساس استعداد و توانایی آنها برگزار می شود، شرکت کنند.
مومنی خاطر نشان کرد: توانمندی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد اولویت نخست این نهاد است و برای تحقق این مهم اهتمام جدی وجود دارد.
17 مرکز امدادی تحت نظارت کمیته امداد استان قزوین فعالیت دارند.
9925/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.