حجت الاسلام مصطفی مجیدی روز دوشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته وقف در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اهداف مهم کاری ما آن است که سازمان اوقاف را به عنوان یک بنگاه اقتصادی دینی با رویکردی اجتماعی در جامعه تدوین و معرفی کنیم.
وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در مراسم 13 آبان، یادآور شد: این روز که به عنوان نماد استکبارستیزی شناخته می شود همانند سایر مراسم ها مانند دهه فجر باعث شناخته شدن هر چه بهتر انقلاب اسلامی در سطح جهان و منطقه خواهد شد.
به گفته وی، امروز انقلاب اسلامی هرچه توفیق و دستاورد دارد از گفتن شعار مرگ بر آمریکا است تا جایی که این نوع استکبار ستیزی در نهایت باعث پیشرفت هر چه بیشتر نظام مقدس اسلامی می شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل در مراسم اربعین حسینی امسال، گفت: موکب برپایی حضرت سیدالشهدا (ع) قزوین در نجف اشرف بالاترین رتبه را در میان سایر موکب های برپا شده کسب کرد.
به گفته وی، توزیع 12 هزار پرس غذا، ارایه خدمات پزشکی، پذیرایی به همراه اقدامات فرهنگی و عبادی با 5 میلیارد ریال اعتبار از جمله اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه قزوین در این مراسم معنوی و عبادی بود.
حجت الاسلام مجیدی از موکب حضرت بی بی زینب (س) در کربلای معلی نیز خبر داد و اظهار داشت: موکب برپا شده در کربلای معلی روزانه پذیرای سه هزار زائر بود که بخش قابل توجهی از 6 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از سوی خیران تامین شده بود.
19 تا 24 آبان ماه به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است.
9925/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.