پس از قهرمانی در فوتسال آسیا

فرشته کریمی، شهرزاد مظفر و شیربیگی از افتخارآفرینی هایشان گفتند

ارزشمندترین بازیکن رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا گفت: مردم ایران به خصوص ما زنان خیلی احساساتی هستیم. این مسابقه ها برای ما فرصت بزرگی است که بتوانیم در کشور دیده شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، فرشته کریمی بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: برای ورزش زنان در ایران، فوتسال تنها رشته ای است که توانایی قهرمانی در آسیا را دارد. در رشته های تیمی دیگر آن ها نمی توانند و به همین خاطر این قهرمانی اهمیت فراوانی دارد.

کریمی ادامه داد: مردم ایران به خصوص ما زنان خیلی احساساتی هستیم.  این مسابقه ها برای ما فرصت بزرگی است که بتوانیم در کشور دیده شویم. شیوه لباس پوشیدن ما نیز خاص و از دیگر کشورها متفاوت است.

ارزشمندترین بازیکن دومین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا گفت: همه مردم، به خصوص خانواده ما خیلی خوشحال هستند و این بهترین دستاورد برای ما است.

او ادامه داد: خیلی ممنون هستم که عنوان ارزشمندترین بازیکن به من اختصاص داده شد اما موفقیت تیم برای من از گل زدن مهم تر است و باید از کادرفنی هم تشکر کنم. من اول به این فکر می کنم که چگونه می توانم به تیم کمک کنم. من می دانم که اگر برای تیم کمک کننده باشم می توانم ارزشمندترین بازیکن مسابقه ها هم لقب بگیرم.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره دیدار فینال برابر ژاپن گفت: قبل از بازی کادرفنی تیم ملی تیم ژاپن را به خوبی برای ما آنالیز کرده بودند. ما دو برنامه از آنالیز انجام دادیم؛ در نیمه اول ژاپنی ها را خسته کریدم و در نیمه دوم تلاش کردیم گل بزنیم. این طرح خوبی بود و ما باید به خاطر این موضوع از کادرفنی تشکر کنیم.

مظفر: فرشته یکی از بهترین های جهان است

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با تمجید از فرشته کریمی ارزشمندترین بازیکن رقابت های قهرمانی آسیا گفت: او جزو بهترین بازیکنان فینال بود و باید به فرشته تبریک بگویم که بازهم توانست ارزشمندترین بازیکن رقابت ها شود.

او ادامه داد: کسب دومین عنوان ارزشمندترین بازیکن نشان می دهد که فرشته واقعا بازیکن بزرگی در آسیا است و من می گویم او حتی در جهان هم بهترین است.

شیربیگی: این قهرمانی حق فوتسال ایران بود

سارا شیربیگی بهترین گلزن این رقابت ها نیز گفت: بازی برابر ژاپن به مانند دوره قبل بود و ما می دانستیم کار سختی برابر این تیم خوب داریم.

او در پایان صحبت های خود گفت: خدا را شکر می‌کنم که در فینال پیروز شدیم. ما لحظه به لحظه این بازی را پیش‌بینی می‌کردیم. این قهرمانی حق فوتسال زنان ایران بود که خوشحالیم آن را به دست آوردیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید