مهندس جلال زراعت ‌پیشه دوشنبه درحاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های توسعه شبکه روستایی و شهری، توسعه‌ شبکه برق کشاورزی، ایجاد پست‌های زمینی، اجرای شبکه‌های روشنایی معابر و اجرای خطوط فیبر نوری است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: تا پایان هفته‌ دولت و در بخش عمرانی 2 ساختمان مربوط به امور اداری توزیع برق مناطق 4 و 6 این شرکت نیز افتتاح خواهد شد.
او گفت: اعتبار هزینه شده برای این دو واحد اداری 72 میلیارد ریال از منابع استانی و داخلی شرکت توزیع نیروی برق شیراز تامین شده است.
زراعت‌ پیشه اضافه کرد: توسعه‌ شبکه‌های برق ‌رسانی در مناطق شهری و روستایی شامل شهر جدید صدرا، داریون، زرقان، گویم، دارنگون و ارژن است و جمع اعتبار هزینه شده در این بخش نیز 70 هزار میلیون ریال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز بیان کرد: با بهره ‌برداری از پروژ‌ه‌های توسعه‌ شبکه و شبکه‌های روشنایی معابر، بیش از 4 هزار خانوار ساکن شهری و روستایی از برق و روشنایی بهره ‌مند شدند.
زراعت پیشه اضافه کرد : روستای سهلگی آخرین روستای بالای 10 خانوار در حوزه مسئولیت شرکت توزیع برق شیراز بود که همزمان با هفته دولت از برق برخوردار شد.
طرح برق رسانی به روستای سهلکی که عملیات آن امسال آغاز شد، شامل احداث چهار هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط، 390 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و 2 دستگاه پست هوایی است که با اعتبار 756 میلیون تومان اجرا شده و با بهره برداری از آن جمعیت 20 خانواری روستای سهلکی از برق برخوردار شدند.
هفته دولت از دوم شهریور ماه آغاز شده و تا هشتم شهریور سالروز شهدات شهیدان رجایی و با هنر ادامه دارد.
6113 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.